läppglansnytt

Det där läppglanset jag skrev om för några dagar sedan. Jag känner att det är dags för en update.

Jag är ärligt talat lite besviken över att behöva meddela att inga särskilda resultat uppnåtts. Inga frustande ungkarlar har försökt våldföra sig på mig och min karl har bara fortsatt klia sig i skrevet.
Så var det med det.

Men jag var inte den enda som lät mig luras. Läppglanset är numera slutsålt på öns alla Boots.
Kan ju också vara det som är problemet - marknaden blev mättad, saturated som det kallas på finansspråk. Över-saturated.
Jag menar, när varenda dam springer omkring med Victoria Silvstedt-läppar höjs plötsligt ribban, förstår ni. Då räcker det inte med sexy motherpucker-gloss inte. Då blir det dags för mer drastiska åtgärder.

Jag jobbar ju på ett  skönhetscenter, så jag borde ju ha fattat från början att det krävs lite mer.

Skalpell, t ex.



Jag passar.


kommentarer
Postat av: Sofya Pezon

Klart jag kör med före- och efterbilder ;)

2008-02-20 @ 14:11:52
URL: http://nostalgitrippad.blogg.se
Postat av: Petra

Ja for i helvete, passa!!!

2008-02-21 @ 02:57:03
Postat av: Theres

Bra att testa men jag tycker att läppar inte behöver vara stora. Det enda jag tycker är läbbigt är riktigt torra läppar!

2008-02-21 @ 10:59:46
URL: http://www.gottnersson.blogspot.com

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0