sexiga läppar

När jag inte vet om jag  skall skratta eller gråta, då brukar jag försöka skratta.

image153

Scientists Confirm: size matters! fuller lips attract men more,  det ni!!!

Jag kände naturligtvis ett pockande behov att prova. Vem vill inte attrahera karlar!?

Det började svida efter en minuts kontakt med läpparna. Sen läste jag att de s k powerfill® microspheres exploderar i volym upp till tio gånger när de kommer i kontakt med vatten. Jag insåg att min salivproduktion kanske inte var nog så jag rusade in på toan och höll läpparna under kranen. Det var skönt. Det minskade klådan. Men alla vet ju att vill man vara fin får man lida pin. Så jag fyllde på med lite mer glans.

Vid det här laget hävdade min pojkvän att han såg en tydlig skillnad mellan mina vanligen så magra stackare till läppar och den nya plutande Angelina Jolie-liknande mun jag nu stoltserade med. Och jag kunde se i hans ögon hur han liksom bara blev mer och mer galen av lusta för varje sekund som gick. För att inte driva honom till galenskapens brant rusade jag ännu än gång in på toa, men denna gång för att tvätta bort min nya sexiga mun. Det var skönt. Ingen mer klåda.
När jag kom tillbaka ut till vardagsrummet var allt som vanligt igen. Karln tittade på tv och kliade sig i skrevet. Puuh!
Det är möjligt att ökad blodcirkulation till följd av klåda kan ha varit den avgörande faktorn för slutresultatet. Det är min icke vetenskapligt bevisade teori. Eller också var det microsphererna. Vad vet jag.
Men eftersom det däremot är vetenskapligt bevisat att mina nya läppar kommer att attrahera männen mer, så kan ni räkna med att nästa inlägg blir en riktigt smaskig historia!

Yes, mina vänner, jag satte på mig glanset i morse igen...to be continued.

kommentarer
Postat av: Elin

Prinsipesan har :)

2008-02-14 @ 10:55:51
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Annsingen

Hahaha vilket underbart inlägg:)))

2008-02-14 @ 11:35:24
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: fia

va mysigt och bli bjuden på middag låter toppen önskar er en jätte mysig kväll och tack för komentaren .

2008-02-14 @ 11:58:36
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: Becka

Första besöket på din blogg och jag fick mej några goda skratt (och jag nickade instämmande på mycket av det du skrev om horor)!! Kul att hitta en blogg som får en att dra på smilbanden!!
I'll be back!

2008-02-14 @ 12:14:25
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Gabi

Du behöver väl inte sånt där tjafs?? Du har ju fina och fylliga läppar, inte som en själv... Själv har jag köpt läppglans med samma effekt för 195 kr för massa år sedan samt annat tjafs för större läppar, vet inte om något hjälpte!!

2008-02-14 @ 14:09:56
URL: http://gabrielasliv.blogg.se
Postat av: Anonym

tack, du känner mig!! Det blir med iver jag prövar det, jag vill ju så gärna ha "lite" större läppar. Var ju på väg att fixa dom förut men så kom en "liten" graviditet förbi, och nu tycker jag inte att jag har råd....
Så jag är di evigt tacksam!!

2008-02-15 @ 09:40:02
Postat av: My

haha :)

2008-02-15 @ 10:12:38
URL: http://mysan87.bloggagratis.se

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0