super mom

Jag hade tänkt att börja med att uppdatera designen på bloggen. Det tog väl tjugofem sekunder innan jag insåg att jag inte blivit ett dugg mer datakompatibel sedan sist. Så skit i det.

Nu när jag blivit morsa har jag annars utvecklat sjuuuka talanger: Jag kan numera diska, städa, tvätta, laga mat och handla - allt på samma dag! Jag hinner dessutom med att byta igenomsnitt 6-7 blöjor, mata lillen 5 ggr, jobba deltid, duscha ett par gånger, klä mig och kolla facebook!!!

 Är det en riktigt bra dag hinner jag även med att tvätta håret och prata med min pojkvän.

Man kan lugnt säga att dagarna blivit mer innehållsrika. Man kan även lugnt säga att jag hade tänkt skaffa mig en nanny ganska omgående.
Nu har jag bajs på händerna, så jag måste sluta.

kommentarer
Postat av: Gabriela

ÄNTLIGEN är du tillbaka, det gör inget om du har bajs på fingrarna jag är nöjd ändå!!



Jag håller helt med du är super mom, glöm inte att ibland tänka på dig själv en stund ( det mår man också bra av ).

Kram!!!!!

2008-10-19 @ 08:40:38
URL: http://gabrielasliv.blogg.se/
Postat av: petra

oh efterlangtade rader!!! sa glad att du skrivit... keep it up o ja du e en super duper morsa, kram

2008-10-21 @ 15:32:24

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0