owen, oohh owen...

Jag drömde om Owen (Cunningham!) Wilson i natt. Han tog mig på en date under ett äppelträd och sedan åkte vi ut i vildmarken och tältade och fiskade. Bara jag och en av de sexigaste karlarna i världen ute i vildmarken! Så vaknade jag. SKIT! Man får hoppas att det i det parallella drömuniversumet hände både det ena och det andra av barnförbjuden karaktär.

Min internetuppkoppling är så slö att när ni läser det här i morgon bitti, kom ihåg att jag började skriva det i lördags. Lite påfrestande att uppdatera i ett sånt här läge. Jag ber om ursäkt.
 
                                                                                                                                                     image140

kommentarer
Postat av: Egoina

haha.. bra tips ;)

2008-03-11 @ 10:48:31
URL: http://egoina.blogg.se

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0