internätet och e-postandet

Skönt att jag är hemma, tycker mamma.
Nu kan hon ju äntligen få hjälp att logga in på sin gmail så hon kan läsa alla de ca 170 e-mail jag skickat.

Skönt tycker jag också. Jag trodde jag hade världens minst läskunninga morsa. Hon bara fortsatte fråga samma saker och jag fortsatte svara. Det har visat sig att mamma använt sin hotmail trots att jag i somras visade henne alla fördelar med gmail.

Håhåjaja.

Den här gången tänker jag försöka mig på att förklara skype. Vi får väl se hur det går.

kommentarer
Postat av: Petra

Lycka till, men fordelen ar ju att natuppkopplingen i svedala e snabbare an i t-landet. kram kram

2008-03-07 @ 02:41:02
Postat av: Becka

Lycka till med att lära din mamma skype! ;-)
Ha en skön fredag!

2008-03-07 @ 10:19:37
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Ms. Regina

Hahaha, jag misstänkte väl att det var du! Även om 64888 kommentarer är i allra största laget till och med för dig ;) Sura gamla tanter finns det gott om, uj uj uj. Men dom struntar vi i, eller hur?! Vi andra är faktiskt ganska bra ändå... Ha en bra helg!

2008-03-07 @ 13:52:19
URL: http://angiejansson.blogg.se

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0