unhappy new year?

Herreminje! Antingen var jag inte ensam om att ha ett ganska tråkigt nyårsfirande eller också gillar folk att se hundar i sjuka positioner. Över 200 träffar på min blogg igår! Jag känner mig nästan som en rockstjärna!
Tack till alla som önskat mig ett Gott Nytt År, jag önskar er detsamma tillbaka.
Min nyårsafton var ganska händelsefattig. Jag följde med Mikey till Boat Bar (klubben han jobbar på), pussades lite med alla bögar, kollade in fyrverkerierna vid midnatt och sedan dragshowen. Blev trött runt ett-tiden, drog till subway och köpte mig en foot-long och körde hem utan att döda eller dödas. Somnade i soffan och vaknade och var tvungen att köra till kontoret, som sagt...
Jag har inte avlagt några officiella nyårslöften, men jag tänkte göra det nu: Jag lovar att ta moderskapet på gravt allvar. Exakt vad jag menar med det är jag själv osäker på.

Tråkigt nog känns det precis lika bittert att vara tillbaka på jobbet som det gjorde innan jag gick på ledighet.

kommentarer

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0