sjuka mig

Jag är sjuk och ynklig idag. Ont i halsen. Vaknade mitt i natten och drack varm mjölk, det sägs att man ska bli sömnig av det och jag kan ju inte gärna hälla upp en whiskey. Det funkade sisådär... I stället såg jag "the Fifth Element" (aawwww Milla!!!) i omgångar. Sedan såg jag "Atonement" (vacker) och avslutade med "the Brave One" (tråkig och förutsägbar men Jodie är bra).
Saknar inte jobbet det minsta.
Nu tänker jag äta glass, det är bra när man har feber har min mamma alltid sagt.


kommentarer
Postat av: Rebeckha

Tjena!
Nu har jag äntligen förstått att man kan skriva kommentarer oxå...Tråkigt att du är sjuk. Bra med glass, det kommer jag också ihåg att mamma sa när vi var små. Det kyler la ner kroppen.
Idag har din systerson badat. Han älskar verkligen det! Han njuter och sprattlar runt med benen. Först, innan vi hade sänkt ner honom helt, så kissade han i badvattnet. Det var bara att börja om från början och tappa upp badvatten.. Han är expert på att kissa
på skötbordet också. Precis när blöjan åkt av. Det har du att se fram emot!! Det blir inte bättre att att det är en pojk som kissar. Han har faktiskt både kissat och bajsat på tapeten.
Schysst skötbord förresten. Antar att Mikey inte fick hem en spjälsäng oxå? Såg att han köpt samma påslakan som Aron har.
Ha det gött! och krya på dig.

2008-01-04 @ 20:48:20
Postat av: pernilla

tjena! hahahaha. Kissunge! Jag ser fram emot att bli kissad i ogat. NOT.
Mikey drar till KL idag och ska forsoka fa tag pa spjalsangen pa IKEA dar, den var slutsald i singapore.
Nu drar jag till posten och postar de dar tygblojorna jag kopt till dig. Puss!

2008-01-05 @ 03:34:48
URL: http://lillapernilla.blogg.se

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0