ris vs mackor

 Betalade flygbiljetten hem till Sverige idag och då rök nästan hela lönen i ett nafs. Så ska hyran betalas också... Det är nu jag är som gladast att jag bor i Thailand, för de småslantar som blir över borde jag klara mig alldeles utmärkt på. En khao pad pak eller en guay diow naam taley till lunch varje dag kostar inte många baht.
Det tråkiga är att mina cravings inte är tränade i ekonomiskt hållbarhet. Mina cravings säger: (nja, vrålar är mer sanningsenligt) MOZZARELLA, TOMATO, PESTO MACKA!!! eller: MOCHA ALMOND FUDGE!!!
Och vem är jag att neka mig själv dessa basala behov? Det vore dumdristigt att försöka, jag är farlig när jag är hungrig.

kommentarer
Postat av: louise y2008

gott nytt år du med :D

2008-01-02 @ 18:05:24
URL: http://y2008.blogg.se
Postat av: Maria

Ska du hem på besök till Sweden eller ska du stanna? Jag blev lite nyfiken med tanke på att du är gravid och funderade på om du skulle föda i Sverige.Oavsett vad så är det nog det häftigaste man kan uppleva att föda.Tack för din kommentar på min blogg. Kram Maria

2008-01-03 @ 00:25:36
URL: http://monmaria.blogg.se
Postat av: petra phuket

ha ha cravings.....hmmm najsss

2008-01-03 @ 08:08:58

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0