Q & A

Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Blev på smällen.

Vilka länder besökte du?
Malaysia & Sverige

Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?
22:a  September, kissade på stickan och TVÅ blå stripor tittade fram. Sedan åkte jag till sjukan och gjorde ett ultraljud och det var en BÄBIS därinne!

Blev du kär under 2007?
Nej

Vad gjorde du på din födelsedag?
Hade stor fest hemma i huset. Massa god mat och knasiga människor dök upp. ( konstiga polare jag har!)

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Mer sex, mindre drama

Hur höll du dig från att bli galen?
Det klarade jag inte, men jag är inte farligt galen

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Dr Yupares Nimkarn, min chef

Nöjd med året?
Bortsett från panik efter jag insåg att jag var gravid och en riktig taskig oktober månad (fick reda på ngt jag fortarande önskar jag inte visste) och sviterna av det i november, så var det ett ok år.


kommentarer

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0