pernilla tappar greppet, ansiktet och humoret

Ja, så kom det till slut, det stora utbrottet. Tappade det totalt i morse. Personalen flydde med armarna över huvudet. Själv flydde jag för att inte råka döda någon stackare. Nu har det gått tre timmar, jag är tillbaka, har bett om ursäkt till de två som inte hann ta skydd och livet känns lite bättre.
MEN, det här kommer att kosta. Nu har jag tappat ansiktet och följdaktligen tappat respekt (ha, som att de någonsin haft respekt för mitt vita arsle!) Skit samma, jag är så trött på alltihop ändå, att jag förutspår att min min avskedsansökan kommer att författas mkt snart.
Eller också är jag lite smart och håller ut i två ynka månader till och får en brejk under tre månaders mammaledighet.
Hormoner, hormoner...

kommentarer
Postat av: Gabi

Men Pernilla...!! Vad blev du så arg på??
Det är ju strongt att be om ursäkt ivarje fall!!

2008-01-03 @ 15:55:15
Postat av: pernilla, the hormone queen

Tja Gabi! For att min personal ar helt dumma i huvudet och gaddar ihop sig mot mig. och for att jag inte kan ta ngn skit nufortiden, jag flippar direkt. inte ens lont att forsoka rakna till 10. jag ar tvungen att be om ursakt eftersom jag ar chefen plus att jag naturligtvis overreagerade...

2008-01-05 @ 03:49:24
URL: http://lillapernilla.blogg.se

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0