must tapp

Förresten blir jag så trött på min chef som ALDRIG kan säga något positivt om mina prestationer. Eller ens nämna att jag presterar överhuvudtaget. Han bara kommer med sin förbannade lista på nya klagomål.
Herregud, har karln aldrig läst en bok om ledarskap?
Eller egentligen, det behövs inte för sunt förnuft säger att i alla mänskliga relationer om man skall kritisera någon bör man också slänga in ett positivt ord eller berömma en handling personen ifråga klarat väl. Är jag helt ute och cyklar?! Är inte detta helt självklart för alla!?
Jag tappar must, som vi sa uppe i Norrland i ungdomens dagar.

Jaa, jag tappar verkligen must.

Vilken tur att musttappet är jobbrelaterat. Det är ju bara 50 timmar plus i veckan jag spenderar här så... Bitter?! 
Jag?!

Tur är väl också att jag vet att jag gör en massa bra saker varje dag, annars skulle jag bli riktigt ledsen, kanske.


kommentarer
Postat av: Gabi

Jag skulle fan också tappa musten om jag var dig, kan du inte ge din chef den där boken den dagen du slutar där..?
Hoppas du får en bra helg ( eller söndag, det är ju då du är ledig )!!!

2008-01-25 @ 10:20:51

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0