morgontrafiken och den enda tysta sekunden in da hood

image94
Tänker ta mig tid att göra en ny uppkörning i veckan. Chryslern t  vänster var mycket nära att dräpa mig medelst mosning sekunder efter den här bilden tagits.
image95
Jobbiga grannar. Borde ha fattat att de var dåliga människor i samma ögonblick de valde att måla huset rosa. Nu har de förvandlat halva gatan till en snickarbod/parkeringsplats. I morse var de konstigt nog inte igång med bandsågen. Annars är de flitiga små myror, sju dar i veckan 7-23.


Det var dagens klagomål. Nu när jag fått det ur mig ska jag koncentrera mig på happy  thoughts.
Jag har köpt mig en donut som har mitt namn skrivet på sig. Nästan.
image96


kommentarer
Postat av: Theres

Åh, vilken god frukost. Själv ska jag slurpa i mig 2 tallrikar fil och mysli.
God morgon!

2008-01-08 @ 08:28:45
URL: http://www.gottnersson.blogspot.com

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0