lite bilder...

 Snygg-syrran och Aron som bara blir sötare.
 Bäbis-prylar (nu när jag inte kan shoppa kläder till mig själv har jag lyckligtvis ett alternativ att spendera pengarna på) Alla små strumpor och sparkdräkter får inte plats på bilden.
Nostalgi i söndags när vi satte ihop skötbordet SNIGLAR fr Ikea i Singapore! Hur många Björn hyllor fr Ikea har man egentligen monterat som svensk? (Det var Mikeys första möbel men han har diggat köttbullarna länge).
 Min frukost-vy. Nästan varje morgon glider jag upp till bageriet och dricker mango-lassi och äter ägg och ost baguette och låtsas att jag äger en yacht. Ibland saknar jag morgon-ciggen, ganska ofta, faktiskt. Ok, ok...varje dag!
 Just den här dagen för ca tre månader sedan var det lätt att låtsas! (fast det var en katamaran...båt som båt).
 Jodå så att...ibland e vi bara för gulliga.

kommentarer
Postat av: Theres

Hej och Gott nytt år!
Kul med lite bilder på dig och gubben (antar jag att det är i alla fall).
Bra nyårslöfte du gett - låter som du är redo att bli morsa, vad du är tror själv. Du blir jättebra! Ser det framför mig även om jag inte känner dig så väl nu, men Pernilla från högstadiet kanske finns kvar också!??! Hon var störtskön! Min bästis!

Får man fråga vilket datum du kommer till Sverige och när du far tillbaka? Alltså med tanke på att du har bokat biljetterna. Du har min mail om du vill svara där. Jag ska nämligen till största sannorlikhet till Halmstad framöver och det vore bara underbart att få träffa dig (och bäbisen! - jag älskar barn!!!!!) på samma resa. Annars ses vi kanske i Thailand. Syrran frågade om vi skulle fara i vår men det blir inte så. Vem hinner spara till en Thailandsresa på 4 månader med ett 2 milles lån i häcken? Inte vi i alla fall. Vi ska ju bygga garage och fara till Gotland!

Oj oj. Vilken lång kommentar
-over and out-

2008-01-03 @ 17:16:42
Postat av: Gabi

Vi har samma skötbord!! Ett helt ok sådant måste jag säga, vårt blev ju gratis, då dom missade att ta betalt för det!!
Är IKEA lika billigt där borta som det är för oss??

2008-01-05 @ 11:50:14
Postat av: pernilla

Gabi!
BILLIGARE!!! speciellt i Singapore, men aven Malaysia ar billigare.
Ikea finns ju inte i Thailand annu, vissa pastar att det har att gora med "kopie-risken".

2008-01-05 @ 11:54:24
URL: http://lillapernilla.blogg.se

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0