läs inte. det är bara gnäll.

I dag har jag lyckats få mig själv att bli så uttråkad att jag bokstavligen vill spy. Bra jobbat!

Jag är alldeles för duktig på att negga ut mig själv och speciellt när jag börjar fundera på vad jag gör här på världens mest opassande arbetsplats. Jaa, jag önskar jag kunde säga upp mig. Bara det vore så tillfredsställande att jag skulle gapskratta i en månad.

Det är ju bara en månad kvar nu. Kanske kan jag börja skratta nu. 250-300 timmar. Känns aningen tungt.      
Uppenbarligen inte rätt tidsformat att tänka på.

5 veckor, 29 dagar.
Inte heller riktigt bra enheter.

Tydligen är det jobbigt att skratta också.
Hå, hå, vilken pessimist jag är. Jag borde inte få släppas lös bland mänskligheten.

                                                                                                             

           Jag återkommer när jag har något roligt att förtälja.

kommentarer
Postat av: Maria

Man måsta få gnälla ibland,det är lättare att vara negativ.Bara man inte stannar kvar i gnället utan låter det rinna av en.Kram Maria

2008-01-29 @ 07:57:52
URL: http://monmaria.blogg.se

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0