jag jobbar för mycket och sover för lite

Varför finns det inga skötbord på herrarnas?
Jag hoppas att detta beror på att jag bor i ett så trasigt land som Thailand där jämlikhet är ett helt okänt begrepp för alla utom överklassen. (Ironiskt va!)
Eller är det så att i 2000-talets Sverige där pappaledigheten faktiskt existerat ett tag är skötborden också placerade på damernas?
Någon får gärna svara.

Sedan kan jag meddela att jag var ute till 05.30 i söndags morse! Det blir nog sista gången på några år (herregud, en era går i graven!!!) så jag passade på så länge jag orkade.Den där festen med vitt och blått var exakt som jag trodde, skrämmande hur rätt man kan ha ibland. Men det var ju trevligt att leka värphöna med Petra. (Värphönan är den mindre kända men gravida varianten av panelhönan).
Och sedan drog jag till Lime med Jeppe men var ju tvungen att överge honom där för jag kände att jag "cramped his style". Man kan ju inte stå och se snygg ut med en gravid kvinna i släptåg. Stackarn!
Senare hamnade jag i en sjukt stor BMW med chaufför, korkad fotomodell och kåt, rik gubbe på väg till Boat Bar, jag vet inte hur det gick till men det är helt sant. Väl framme hoppade jag lättad ut och gömde mig resten av kvällen i ett hörn fast där fick jag ibland besök av glada, fulla och höga människor som jag kunde skratta gott med (för det mesta åt).
Just när vi skulle dra hem träffade jag äntligen Willem och Eddie!!! De är det konstigaste klädda bögpar jag någonsin träffat, och de är helt underbara galningar. Tyvärr tillhör de den era som ju just gått i graven så jag räknar inte med att se dem på ett tag igen.

Jag sov till 12.15 igår. Sedan gick vi på bio och såg "clover field" som jag diggade stenhårt.

Jag är fortfarande trött, som sagt, jag drömmer om femdagarsveckorna.

kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min grymma tävling, det enda du behöver göra är att skriva 1 kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-21 @ 03:23:35
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: petra

öh vilken bil__?? aods gick d bra me om de va den du menade.... ha ha helt sjukt så folk håller på!!!

2008-01-21 @ 04:23:05
Postat av: Theres

Skoj att ha skoj så länge man kan ha skoj på det sättet!! ÖH? Vad skrev jag. Livet förändras verkligen när man fått barn. Men enligt mig bara positivt men ha skoj så länge du kan!!!!

2008-01-21 @ 21:13:55
URL: http://www.gottnersson.blogspot.com

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0