icke självmordsbenägen

Nej, icke det minsta. Men om det någonsin skulle kännas som att livet borde avslutats så vore det på grund av sådana här dagar. Liksom uuuutdragna och seeeeega. Dagar när man inte fattar varför man går till ett jobb som ger en...ingenting förutom lön då. Å andra sidan kan jag knappt minnas att jag någonsin haft ett jobb som jag inte tröttnat på. Jag föddes nog i fel sociala grupp. Borde varit skitrik så jag kunde stannat hemma och pillat i naveln och glott på såpor. Och, nej, jag hade inte blivit less, vissa människor behöver inte jobba för att känna sig värdefulla. Jag är definitivt en av dem. Och, jaaa, jag har varit arbetslös och det var mkt trevligt. Inga problem, tackar som frågar.

Tack och lov har ännu en dag gått nu så jag kan åka hem och göra något vettigt som att läsa en bok.

kommentarer

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0