hur manga tuggummin kan man svalja utan att fa men/problem?

...undrar jag. Har aldrig spottat ut ett tuggumi i hela mitt liv.
Nu börjar jag dock bli nervös. Att vara gravid är att ALLTID tänka efter.
De kan ju har rätt de där människorna som hävdar att graviditeten är en sjukdom. Jag har i alla fall blivit påtagligt (sjukligt?) eftertänksam. Och om det inte är jag själv som hejdar mig och tänker "kan jag verkligen...?" så finns det gott om glädjedödare där ute.
Thailand är extremt. I morse sa min accountant till mig att inte GÅ så fort, det kan ju vara farligt för barnet. 
Det är en konstig omställning, från att ha varit den minst neurotiska person jag känner till att bli betänksam över en sån sak som tuggummikonsumtionen.

kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig helg! ♥

2008-01-11 @ 06:32:19
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: petra

ha ha ja. man ska helst ligga helt still i detta land nar man har barn i magen... pust, hur kul e d?

2008-01-11 @ 06:40:04
Postat av: emelie

åh vad kul du har det som är i thailand. jag är avis!

2008-01-11 @ 07:31:19
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Gabi

Du är rolig du!!
Kan inte änns se framför mig dig sån en orolig eller nevrotisk person... Det är ju jag som är det av oss två!! Men som du säger, graviditet gör en "lite " konstig och sensetiv.... ;)
Kram och ha en skön helg!!

2008-01-11 @ 19:42:18

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0