godmorgon Sverige!

Tillbaka i kolgruvan. Det enda kul med att komma hit är att jag kan blogga.
Lite positivare attityd, tack.
Idag ska jag göra roliga saker: börja planera för vår öppet-hus-fest, sätta upp möten med marketingansvarige för Boat Lagoon, ha engelska-lektion för personalen, försöka sätta upp möten med My Travel och Frittes representanter, åka förbi QSI och Kajonkiet och sälja våra tandhygien-lektioner, kanske t om dra förbi Chedi, säga hej till Daniel och dumpa några broschyrer.
Se där, inte så illa! Kan bli en ok dag om jag bara slipper oväntade idiotier från personalens sida.

Nu, skall jag dock först och främst, ha en ägg och ost-macka på chilibaguette, en mango-lassi och kanske t om en kaffe latte!

kommentarer
Postat av: petra phuket

hej gumman, ja om du e i omradet kanske du kan ringa mig. kram

2008-01-07 @ 04:16:59
Postat av: Theres

oj vad mycket du har på din lista! Fattade inte allt men ta det "easy" du som har magen som ska hinna med.

2008-01-07 @ 12:47:44
URL: http://www.gottnersson.blogspot.com

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0