familjen strandberg-vackrast i universum?


Syster yster och Aron

image124

Jag har den vackraste och bästa familjen i världen! Eller t om galaxen!

Hur är det möjligt! Kan jag vara förblindad av vår utstrålning...

Kärlek, mina vänner, kärlek.

(Nej, var nu inte så elak och säg att den gör oss blind. Det hade inte räckt med att bara förblindas för att kunna älska George Bush t ex. Barabara ser säkert något fint i Mr President, trots att jag har väldigt svårt att föreställa mig vad det skulle kunna vara. Svårt att låta bli att vara elak när den mannen nämns, måste jag medge.)

Kärlek får oss att se allt det vackra i våra älskade.  Och också i oss själva förhoppningsvis.

Kärlek. Det är bra grejer det!

kommentarer
Postat av: Theres

Vilken strålande bild! Vad kul att se lillsyrran din och hennes lille palt. Undrar hur Samuel ser ut nu? Vad pysslar han med och hur ser hans liv ut? Han var ju en riktig go liten plutt när vi gick högstadiet. Vet du att i juni är det 15 ÅR SEDAN vi gick ut nian ? Jag och Alexandra kommer att fixa klassträff för vår klass.

2008-01-31 @ 08:18:06
URL: http://www.gottnersson.blogspot.com
Postat av: Maria

Hur söt får man vara utan att få böter.Vilken liten sötnos!!Jag ser likheten mellan dig och din syster.Visst är det så att vissa är vackrare än andra det bara är så. Kram Maria

2008-01-31 @ 08:29:33
URL: http://monmaria.blogg.se

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0