det är bara onsdag

Tiden går långsamt när man är trött och längtar efter sin lediga dag. Kan inte någon vetenskapsman eller kvinna komma på varför tiden är relativ och se till att uppfinna någon mojäng som speedar upp den när det är nödvändigt?
Idag ska vi på skolbesök och berätta om tandhälsa för tolvåringar. Jag föredrar yngre barn, de är inte rädda för att ta plats. Som lärare var alltid mina lektioner för 6-8åringar riktigt kul och tillfredsställande. Jag är bara lek och aktivitetstant idag. Dr Ae och Dr Da ska leka lärarinnor.
Mitt galet goda humör är på uttåg, måste springa efter och fånga in det...


kommentarer
Postat av: Petra

ja du snackan, behall humoret uppe, mkt roligare da!!! men jag haller me, jag vill oxa va ledig!!!! jag o aoddan tar en karleks avstickare till krabi nasta vecka... MYYYSigt

2008-01-23 @ 07:51:03
Postat av: Theres

Alltså, EN ledig dag på hela veckan skulle även få mig till att önska mig vara arbetslös. Hur många timmar jobbar du per vecka? Jag menar sen när bäbisen anlänt och sömnen blir upp-och-ner vänd. Hur orkar man jobba så mycket då?
Fast du pallar ju det. Du brukar ro i land det mesta.

2008-01-23 @ 22:03:32
URL: http://www.gottnersson.blogspot.com

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0