usch och fy!

Min mamma sa alltid: stäng munnen när du tuggar, Pernilla.

Det är en fin, omtänksam och sund regel som jag självklart hade tänkt att be min son ha i åtanke när det blir dags.

Tyvärr måste jag ha blivit för stor i hatten med åren. Någonstans på vägen in i vuxenlivet blev jag kanske stursk och trodde att jag bemästrat alla konster och knep.

Ack, vad jag bedrog mig:

image152

Jag vill tacka Petra (vars blogg jag snott bilden ifrån, www.nongpet.blogg.se) för att hon gjort mig uppmärksam på denna vidriga brist på hyfs och uppfostran. Jag vill dock klargöra att min kära mor gjorde sitt bästa.
Jag är personligen ansvarig för detta misslyckande.

kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Vad tycker du om horor?

2008-02-12 @ 05:35:21
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Petra

ha ha ha ja du.... det va den basta bilden jag hade pa dig o mikey sa det blev den... hur manga kilo har du egentligen gatt upp??? kram

2008-02-12 @ 07:18:25
Postat av: Anonym

Du är fin ändå!!! Min fina Pernilla!!

2008-02-12 @ 07:45:32
Postat av: Rebeckha

Du är skitsnygg syrran!

2008-02-12 @ 12:06:16

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0