ultraljuds-pedofilen

Radiologen envisas förresten fortfarande med att kalla min sons specifikt manliga delar för "dick".
Dessutom har jag nu ca 25 stillbilder på den. Jag antar att en dag långt i framtiden så kan han skratta åt det. Min son alltså. Åt bilderna på det hela. Eller vara stolt. Jag tycker nog han ser välhängd ut för att vara 32 veckor gammal. Å andra sidan har jag inte sett många könsorgan i den åldersgruppen. Men radiologen hävdar bestämt: "big dick". Fadern är stolt kan jag meddela. Jag känner mig mer betänksam...

Är min radiolog pedofil?

kommentarer
Postat av: Petra

ha ha ja ordvalet e ju mindre lyckat tycker jag *asg*
jo tradgarden var ej paborjad i sond....

2008-02-29 @ 05:30:30
Postat av: Gabriela

Ge din Ul läkare ett lexikon vet jag... Ett medicinskt ;)
Det går bra med vilken märke som heldt, bra om det är hör ansiktet bara...
Tror själv att jag köpte den senaste tuben på Big one i Karon, på den brevid internet stället vi brukade gå till.
Men leta inte ihjäl dig!!
Skönt att ½ sista dagen nu är gjord!!

2008-02-29 @ 07:40:30
URL: http://gabrielasliv.blogg.se
Postat av: Elin

oj ja, men det var ju bra... vad är det för hund?

2008-02-29 @ 10:32:30
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Insid.

Tror inte radiologen är i det minsta pedofil, snarare lite macho-manlighets fokuserad och i största allmänhet lite omogen på den fronten. Jag är mer orolig över att 'Fadern är stolt'; ska det verkligen spela någon roll? Akta så att hockey-utrustningen inte inhandlas när grabben är två....

2008-04-26 @ 17:34:56
URL: http://insidiae.blogg.se/

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0