snygg/ful dagar

Idag har jag en snyggdag. Ni vet, en sådan dag när man bara vaknar, tittar sig i spegeln och tänker: "Damn, you"re hot!". Man skall ta vara på dessa dagar. Typ äta extra mycket glass eftersom man inte kan bli tjock på en snyggdag. Det är bara rättvist att jag har en snyggdag idag eftersom gårdagen måste karaktäriseras som en typisk fuldag.

Fuldagen börjar på samma sätt som snyggdagen med den skillnaden att redan innan man ser sig i spegeln har man en krypande aning om att något är lite galet. Ofta är det bara en uppgiven bekräftelse när man väl beskådar sin spegelbild.  "Hej på dig fuling" , suck.
Det jobbiga med fuldagar är att vad man än hittar på blir man inte snyggare: Typ äta extra mycket glass för att bli gladare. Funkar ej.

Men idag skall jag dansa med blommor i mitt hår och sjunga schlagers och flirta med snygga karlar (om jag ser nån). Det kan man göra när man är så snygg som jag.

kommentarer
Postat av: knivlisa

Grattis då, får man lov att säga..

2008-02-18 @ 12:53:28
URL: http://knivlisa.blogg.se

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0