roadtrip imorrn!!!

Så blev jag gräsänka igen.
Efter en snabb tur i poolen imorse och en sista längtansfylld blick åt stranden bar det iväg tillbaka till Phuket. Mikey klev av på flygplatsen för att resa vidare till Jakarta och sista spelningen i Asianation turnen. Jag klev in i en ny taxi och åkte vidare till jobbet.
Nu sitter jag här och är hungrig.
På grund av förseningar igår hann jag inte med det jobb jag tänkt göra på plats i Khao Lak igår så nu är "operation återresan" i full gång. Första delen som jag tror jag lyckats bra med var att övertala Maria att haka på imorrn. Nu återstår bara att få upp henne ur sängen i någorlunda tid imorgon bitti...
Roadtrip!!!!
                                                                                      Family and Friends Going On a Road Trip

kommentarer
Postat av: Gabi

Så du åker tillbaka till Khao Lak i morgon?? Eller har jag missuppfattat allt??
Vill se bikini / strand bilder!!

2008-02-02 @ 11:38:12
URL: http://gabrielasliv.blogg.se

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0