och så var det roadtrip...

Jag körde upp till Khao Lak på en och en halv timme. (Till skillnad mot taxichauffören som tog mig och Mikey tillbaka till Phuket dagen innan på 50 min).
Tack vare Marias arbetskompis som pendlar denna sträcka var dag för att hon inte vill bo i Phuket längre (inte svårt att förstå) så hittade vi också en jättefin strand.  Där myste vi hela dagen tills en regnskur som ingen kunnat förutspå, inte ens thaierna som verkar ha en inbyggd Pohlman i kroppen, föll. Då packade vi ihop och drog hemåt.
Det kändes som den första dagen på månader jag njutit av strandlivet och det var det ju också. Det blir fler helgturer till Khao Lak!
              

        


kommentarer
Postat av: Anonym

najs me lite bilder... undrar bara va bikini bilden pa dig forsvann.... Aime e for skon... pendlar dagligen... det e en bit!! Kram

2008-02-04 @ 05:09:06
Postat av: Theres

Oj oj! Ännu mer jobbiga strandbilder. Jag som sitter i snölandskap med -18.3 när jag klev upp blir lite extra frusen nu och längtar utomlands mer än någonsin.
Jag undrar också var bikinibilden på dig och din nya bikini tog vägen :)!

2008-02-04 @ 08:28:30
URL: http://www.gottnersson.blogspot.com
Postat av: Gabi

Herre GUD vad jag blir avis!!!! Sitter här i kalla gråa och trista stokholm ochser dessa underbara bilder... Du förkänade verkligen en riktigt bra och skön helg!
Men vart är bikini bildrena på dig?? Och vems bil kör du??
Kram G

2008-02-04 @ 09:41:43
URL: http://gabrielasliv.blogg.se

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0