mamma bättre än glass

Jag tror att mitt glada gamla jag är tillbaka.
Fastän Thai Airways (världens mest överskattade flygbolag sedan ca 2001) ger mig ett pestalternativ och ett koleraval. Jag skulle vilja skriva ett helt inlägg om hur värdelösa de är. Men. Det skulle jag inte bli gladare av.

Vad jag skulle bli gladare av däremot är lite mocha-almond toffee glass så det ska jag gå och köpa mig.



Och nu la jag just på luren efter att ha pratat med min mamma så nu är jag överlycklig!
Jag älskar min mamma mer än glass. Mest för att hon är så klok. Hur kunde hon plötsligt bli så klok? Jag menar, när jag var fjortis fattade hon ju ingenting!


Jag måste ändå gå och köpa glass.




kommentarer
Postat av: fia

kul att se att du e gladare nu och glass e gott men jag håller mammam e mamma ..

2008-02-08 @ 10:37:23
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: Theres

Mammor är bra nog underbara! Tänk att du snart är en själv!!! Du kommer med all säklerhet inte heller att fatta något -enligt din son -när han är fjortis, men inga föräldrar fattar ju någonting vid den åldern :). Den bästa tiden skulle jag gissa är de första 5 åren då DU som mamma/förälder är barnens idol. Då de alltid vill vara med dig. Sitter i knät. Kramas. Vill leka med dig. Jag kan bara tänka mig vad som händer sen. Med tanke på hur jag själv var... Detta innebär att jag NJUTER i fulla drag nu när tjejerna är små! Ett hett tips!

2008-02-08 @ 22:29:50
URL: http://www.gottnersson.blogspot.com
Postat av: Gabi

Vist är mammor bäst!!

2008-02-09 @ 09:52:09
URL: http://gabrielasliv.blogg.se

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0