jomenvisst hörni!

Ni som vill skicka gratulationskort och blommor... tänk om, jag bor i Thailand! - det är lättare om ni bara sänder en check.

EN ANNAN, (det är JAG det!) lyckades nämligen med konststycket att ta körkort i dag! Yep, på andra försöket satt den!
Det är fruktansvärt komplicerat och svårt att klara uppkörningen här i landet. Det vill jag att ni ska veta. I alla fall om man liksom jag har en tendens till att inte kunna köra bil överhuvudtaget.
Så jag är rätt stolt nu.
Och det underlättade att jag inte hade körläraren i släptåg. Jag börjar tro att det var hans "Sa-lowly, sa-lowly!!" som fick mig att misslyckas förra gången. Det,  eller också att jag glömde vrida ratten när jag såg konerna komma rusande rätt mot mig i backspegeln.
                                         image161
Och för alla er knastyper därute. Om ni lyckas tyda det thailändska språket kommer ni ändå inte hitta mig på den adressen.

kommentarer
Postat av: Lena

Grattis till körkortet!
Jag tog mitt i höstas så jag vet precis vad du har fått gå igenom ;-)
Vad menar du med adressen bor du inte i Kathu eller har du bara lånat någons husbok. Checken kommer till moo 7, Kathu :D

Lena i Kamala

2008-02-22 @ 13:11:54
Postat av: Rebeckha

GRATIIS!!!!!! Inte dåligt syrran. Nu kan du köra snyggaste bilen i Phuket lagligt dessutom.

2008-02-22 @ 15:55:03
Postat av: Gabriela

GRATTIS!!!!
Så nu är det gjort, fan va duktig du är!!
Kram Gabi

2008-02-22 @ 17:41:03
URL: http://gabrielasliv.blogg.se
Postat av: Theres

GRATTIS! Vad skojigt körkort. hi hi

2008-02-22 @ 21:54:09
URL: http://www.gottnersson.blogspot.com
Postat av: pernilla

Tjena Lena!
Min hyresvärds husbok...

Visst är det underbart att äntligen ha körkort dock!? Det blir så mkt billigare i längden!

2008-02-23 @ 03:02:44
URL: http://lillapernilla.blogg.se
Postat av: Becka

Grattis till körkortet!
Bor du i Thailand permanent?

2008-02-23 @ 16:13:39
URL: http://www

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0