sill i dill med potatis till

IGÅR bestämde vi oss för att äntligen öppna sillburkarna Samuel hade med sig. Mikey  började koka potatisen redan halv sex och jag hade bara en uppgift, att hitta gräddfil. Det visade sig vara omöjligt (inte helt oväntat!). I brist på det fann jag till slut sour cream... Vi fick vår sill och potatis med dill och "nästan gräddfil" och "nästan gräslök" till slut och det var GOTT!!!
                                                     

                       image16

I MORSE kändes som en av dessa dagar då nära döden upplevelserna måste stävjas så istället för att ta motorvägen till jobbet valde jag djungelturen.  Omgivningarna, djungeln och bristen på bebyggelse får mig alltid på gott humör och jag anländer till jobbet i ett avslappnat tillstånd. Naturligtvis låg det en pick-up på sniskan i diket just denna morgon, men trots detta kände jag mig betydligt lugnare än vanligt. På motorvägarna är det en ständig kamp på liv och död.
                    image17

                             

kommentarer
Postat av: Anonym

impad, du e ju kanon pa att uppdatera!!

2007-11-29 @ 08:12:17
URL: http://www.nongpet.blogg.se
Postat av: Gabi

Hördu!!! Ta på dig den förbaskade hjälmen kvinna... såg nog att den låg kvar i korgen!!!

2007-12-01 @ 12:32:53

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0