Pernilla som gravid sago prinsessa...

JODÅ, Pernilla lekte Askungen i helgen och gick på bal. Vad är väl en bal på slottet när man kan hålla till på Indigo Pearl i Nai Yang Beach? 
                
Jag och Dr Da klädde upp oss,  K Pou valde att limma gympa dojjorna och bjuda på middag på Tin Mine, hotellets ena restaurant. 
                    
Dr Da och jag hade en trevlig kväll med våra kameror i högsta hugg. Så mycket "networking" blev det inte, vi tappade liksom lusten att konversera med "salongs" berusade äldre damer och herrar med läppstiftet och flugorna på sniskan... Istället passade vi pa att dokumentera varandras skönhet i diverse olika sammanhang och positioner samt att föreviga sköna och knasiga inrednigsdetaljer...
       

kommentarer
Postat av: petra phuket

kul att se dig som sagoprinsessa!!! kram kram

2007-11-29 @ 01:58:48
URL: http://nongpet.blogg.se
Postat av: petra phuket

konstigt, skrev just en kommentar men den registrerades inte... hmmmm

2007-11-29 @ 02:00:50

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0