wasting time

Det tog en halvtimmes krypkörande upp och ner, fram och tillbaka i parkeringshuset på Central att hitta en parkeringsplats. Och eftersom det i detta land råder fullkomlig anarki inom alla kategorier och subkategorier som har med fordonsframförande att göra så tog det följaktligen lika lång tid att ta sig ut igen. En mindre brydd (ska inte kalla honom/henne mindre intelligent eftersom jag redan lugnat ner mig) själ tyckte att det var för ansträngade att leta parkeringsplats så han/hon uppfann sin egen lilla ruta: på tvären framför min bil. Hade jag inte haft så bråttom kanske jag hade försökt finna det roliga i situationen. Kanske inte.
Jag kom ut till slut och Dr Ratchada hinner nog med flyget, slutet gott allting gott, men ack vad jag är humorlös nuförtiden.

PS Jag gjorde en så SJUKT snygg parkering att hade tanten som kuggade mig sett den, hade hon godkänt mig direkt!


kommentarer
Postat av: Gabi

Vad är det för bil du har, är den din?? Vart är biken nu för tiden ( vet att du inte vill köra den, men vart är den??)??

2007-12-29 @ 13:18:22
Postat av: Helene

HAHA! Fy fasen hade det varit jag hade jag repat hela bilen med en nyckelknippa och spottat pa den.

sa du kor utan korkort nu? haha det ar ett skont land, thailand.

2007-12-29 @ 16:23:42
URL: http://kimberlie.blogg.se
Postat av: Samuel!

Tja! Kul att läsa din blogg... jag kanske inte "följer den" men jag har ialla fall läst 90 % av alla inlägg , det gjorde jag nu! Kul! Men du får väl skriva nåt mer om din familj kanske? Presentera dem! Syns! Love!

2007-12-29 @ 16:45:33
Postat av: petra

humorlos vet jag inte, jag skrattar varje gang jag laser din blogg...*asg*

2008-01-01 @ 03:01:32
URL: http://nongpet.blogg.se
Postat av: pernilla

helene!

(jag sparkade lite pa den, nar ingen sag)

2008-01-01 @ 04:01:49
URL: http://lillapernilla.blogg.se

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0