va glor du på?

Bangkok var svalt, shoppade lite och njöt av att inte bli utstirrad. Mikey kan likna en thai till utseendet så folk i Phuket STIRRAR. Jag har ett förslag: Glo på äckelgubbarna med 18-åriga thai-tjejer i släptåg istället, de har ialla fall ngt att skämmas över!
Idag är det dags för det månatliga läkarbesöket. Precis som en drogmissbrukare skall jag återigen kissa i koppen. Innan jag blev gravid hände det en gång på Banana (ett diskotek med tvivelaktigt rykte, beläget på strandpromenaden i Patong).
Dr Chailailak är en mkt sympatisk kvinna som dessvärre överskattat mina färdigheter i det thailändska språket något. Lyckligvis brukar kombinationen av hennes engelskakunskaper samt den thai jag besitter ge goda resultat.
                                                                               image56
                                                                                                     Dr Chalialak och hennes söta sjuksköterska



En
bild säger mer än tusen ord sade de vise, så jag lägger in ett foto på Mikey också:
                                         image57
                                                                                                                      Stolt

kommentarer

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0