tillbaka i Phuket

SÅ var det måndag igen. Varför går tiden så fort över helgen? Trots att jag var lyxigt ledig i hela två och en halv dag känns det tungt att vara tillbaka på jobbet igen. Delvis beror det på arbetsrelaterade konflikter, men också på att jag börjat känna mig riktigt gravid! Det är inte längre bekvämt att sitta, ligga, gå eller stå i ngn position alltför länge.

Nog om det. I fredags vågade jag mig på ett plan till Bangkok. Mikey och hans två polare dj Charlie och dj May skulle köra sin vanliga grej "restless souls" fast på ett nytt, större ställe den här gången.  Allt jag kan säga är att jag lyckades hålla mig vaken till stängningsdags samt att jag t om dansade lite framåt småtimmarna.
 Dj Charlie    Alla gossarna  
 Dj May Kidnappers
                                   Dj Charlie
                                   Dj Mikey Mike


Bangkok är ju alltid ett rent nöje för en "byfåne" som en själv. Hela Sveriges befolkning ryms i denna stad.
                                                               


Dessutom hade Charlie fixat gratis boende åt oss på Conrad. Jag fick bada badkar för första ggn på minst ett halvår!
                               image33

                              image34


kommentarer
Postat av: theonlymee

ha en bra dag.

2007-12-03 @ 12:23:06
URL: http://www.theonlymee.blogg.se
Postat av: Gabi

Det var inte igår du fick bada i ett nice badkar eller hur....?! Det ser fet nice ut!!

2007-12-07 @ 20:51:49

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0