sorry petra

Nu har jag försökt i 20 minuter att ladda upp "magbilder". Det vill sig inte riktigt. Får prova på jobbet imorrn.

Sitter på BYD Lofts och dricker vattenmelonshakes. Mikey dj:ar. Som det står på flyern: "80's & 90's dance classics & late house muzak with DJ Mikey Mike". Hahaha. Det känns som jag är fjorton igen, väntar bara på "pump up the jam"...

Tre riktigt sköna dance classics från 80-90 talen:
1 Pump up the jam
2 What is love (yep, med Hadaway...den var bra!!!)
3 Vouge

Och där kom den..."pump it up a little more get the party going on the dancefloor..."
Nu är det nog dags att åka hem och sova.


kommentarer
Postat av: Vibeke

Kom igjen Pernilla! Vi vil se mage bilder! Gøy å kunne lese her, og se at du fortsatt har det fint i thailand. Skal innrømme jeg savner livsstilen der nede nå. Savner plassen og ikke minst folket!

2007-12-21 @ 20:55:02

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0