pernilla mode-bloggar, first and last time (jag lovar)

DET är väl på tiden att de gravida kvinnorna i Thailand (inga mamma-kläder så långt ögat kan nå) får sin egen mode-blogg!
( Frukta ej, av naturliga skäl hade jag inte tänkt axla den manteln, )
 Men för skojs skull: så här kan man se ut som gravid västerländsk karriärs-(brist pa vokabulär, jag ber om ursäkt) kvinna. Allt i strlk XL, (vaddå passform?!)  för som sagt, det är inget paradis när det kommer till schyssta mamma-kläder.
          image36
Från topp till tå:
  Grönskimrande örhängen fr den lokala marknaden, 10 baht
  Svart kofta, topp (eller vad den/det nu kan kallas) fr Esprit, 699 baht
  Vit klänning med svart tryck , Tesco Lotus, 399 baht
  Gröna armband i glas, Little India (Penang, Malaysia) 25 st 120baht
  Svarta ballerina, Batabata, 599 baht



               Josy Maternity Dress   


kommentarer
Postat av: Petra

Jag rostar pa ELVIS

2007-12-07 @ 05:21:51
Postat av: Gabi

Varför handlade du inte lite kläder när du var i bangkok?? Trodde det fanns lite där, eller har jag fel??
Du är jätte fin ska du veta!!

2007-12-08 @ 11:48:02

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0