mood swings

Skulle aldrig ha läst om humörsvängningarna. Innan hade jag ju inte ens märkt av dem själv.
 
Men jag måste nog krypa till korset nu: idag har jag redan hunnit ge fingret åt minimum fyra medtrafikanter, kallat en överviktig kvinna som stod i min väg "fat ass" (det skall sägas till mitt försvar att jag först provade med ett "excuse me", följt av ett  ngt tydligare "sorry" samt ett "MOVE!" , innan jag körde fet arsle -kommentaren) samt snyftat en skvätt med min receptionist som har hemlängtan.
Klockan ar bara 11.37 för guds skull!! Det kommer att bli en låång dag...
                       
                                                                          

Foto från filmen "Inseminoid" (om en RIKTIGT galen gravid kvinna.)

kommentarer

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0