king's cup regatta party

I LÖRDAGS klädde jag upp mig (svårt dessa dagar, inte många plagg som sitter som de ska längre) hittade ett linne som jag gjorde om till kjol och så bar det iväg! Mikey spelade ett superset och jag dansade så svetten lackade.
Jag förväntade mig de vanliga tråkiga yacht-folket men det var partyfolket som dök upp så t om Mikey var nöjd med sin insats.
Naturligvis glömde jag kameran, typiskt. Mobilkameran fick av outgrundliga skäl spatt och raderade alla fotofiler jag ngnsin sparat, så det blev inga bilder där heller.
Jag lärde mig två saker under kvällen: inte alla tycker att det är ok att en blivande morsa är ute och dansar, tydligen så är man en riktigt dålig människa om man inte sitter hemma och virkar grytlappar och läser Allers istället. Nummer två: fulla män är riktigt osexiga, men fulla kvinnor är om möjligt än mer tragiska.

Varför dricker folk tills de inte kan bete se normalt längre? Jag menar, vi snackar inte fjortisar! " Vuxna" män och kvinnor som inte kan stå på benen är patetiskt.

kommentarer

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0