ensam hemma

Yep. Mikey drog till Bangkok igår för att öppna för Derrick May.
I mitt gravida och sinnessjuka tillstånd tänkte jag först bryta ihop och känna mig övergiven. Men efter en tomat, pesto, mozzarella macka ser livet alltid ljusare ut. Kom ihåg det, mina vänner: mat gör en lycklig. Det är 100% fail-safe.
Sedan gick jag på första klass bio och myste mig igenom "I am legend" och fick naturligtvis tårar i ögonvrån när hunden dog, eller snarare faktiskt blev mördad av herr Smith himself.
Jaa, första klass bio är inga dåliga grejer men tro mig, det är en fars att ta sig upp och ur fåtöljen. I Thailand skall man ju dessutom upp och stå i givakt medans nationalsången spelas före varje filmvisning, så man får lite extra motion. Av en slump träffade jag Georgina, som är en månad mer gravid än mig och följdaktligen en aning osmidigare än jag och naturligtvis också lite mer underhållande att studera. Fick mig ett gott skratt när jag såg hennes försök att kämpa sig ur fåtöljen.
Tills det var min egen tur...innan dess hade jag inte fattat att jag börjar bli ungefär lika smidig som en kulstötare.

kommentarer

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0