dance, dance, dance, (inte romanen av Murakami utan en afton i Patong)

IGÅR afton var det dans. Och inte vilken dans som helst! Herr Louie Vega gästade Phuket. Jag passade naturligvis på att testa min nya turkosa maskara.

                           image49
                                                                               

Personligen mkt nöjd med resultatet... Påminner mig om fröken Birgitta, min mellanstadie-lärarinna. Hon körde stenhårt på den här looken. Men jag tror att hon t om vågade sig på koboltblå som det hette på den tiden, om jag inte missminner mig.

Och så dansade jag förstås:
 image50
image51


På tal om ngt helt annat: hur sjukt gott är det med en majskolv tätt följd av en påse KitKat Bites? Oförsvarbart gott.

kommentarer

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0