bulldozer balladen eller konsten att skapa ett geni

                                                                                                                                    NONSCD_45

oj,oj,oj, vad jag saknar mina trio lligo plattor nu då! att spela trio lligo för magen måste ju helt klart ligga på nivå med bach och mozart. personligen är jag helt övertygad om att trio lligo toppar klassiskt. men det säljs sjukt mycket mozart för bukbruk.
om jag bara kom ihåg texten till bulldozer-visan kunde jag ju sjunga själv, fast jag är rädd att den önskade "geni-effekten" uteblir i så fall...

kommentarer
Postat av: fredrik

och meed ett hånfullt flin, starta bulldozern sin maskin! Hej! ditt lilla glin! jag tar dig å din pöl, jag taar hela myren, och så inget mer

2008-02-23 @ 00:56:47
Postat av: pernilla

underbart!
tack!

2008-02-23 @ 03:07:00
URL: http://lillapernilla.blogg.se

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0