brownies, glass och resultatet...

Har fått beröm av chefen idag (den manliga varianten), det är första gången så det är nästan en anledning att fira. Man skulle vara egen företagare så man kunde klappa sig själv på skuldran varje dag. Så mkt mer effektivt det skulle vara!

                                         image66
           Så här kan man se ut när man käkat brownies och mocha almond toffee-glass varje dag i ett par månader...

 Min välkomstkommitte' efter en sen kväll på BYD Lofts. Jag räknar allt efter 21.00 som sent nuförtiden. Kan det vara en mamma-gen som kickat in?

                                                         image69
                                                                                                                      Som sagt, sent...

kommentarer
Postat av: Vibeke

så fiiiiiiin du e!

2007-12-22 @ 10:29:29
Postat av: Gabi

Fina, fina och åter fina du!!
Det är nog mammagenen som kickar in som du tror, var själv som en zombie vid den tiden....

2007-12-22 @ 12:44:43
Postat av: Theres

Vad kul med din blogg. Då kan jag följa dig och din mage och allt annat på nära håll. Tack för det!
Jättekul! Är det en tatuering eller målning på magen?! Vad snyggt på din brownie-mage! :)

2007-12-22 @ 12:58:01
Postat av: pernilla

hej theres.
det ar en tatuering som jag gjorde eftersom jag var saker pa att jag aldrig skulle skaffa barn... far val se hur den ser ut om 5 manader...

2007-12-24 @ 03:18:21
URL: http://lillapernilla.blogg.se
Postat av: petra phuket

ja fina bilder! magbilder, o pa dig,maria o jossan... har last om uppkorningen o kan inte annatan asgarva!!!! kram pa dig!

2007-12-28 @ 08:09:21

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0