JAJAJAJA!!! efter kl 18 e jag ledig i 87 timmar!

Idag försöker jag sysselsätta mig med roliga uppgifter. Med tanke på att stock/inventory ska vara klar idag innan jag går på nyårsledighet kan man säga att jag misslyckats. 
 
Har  inte blivit inbjuden till en enda nyårsfest eller ens fått en förfrågan om att haka på ut ngnstans. Snacka om att graviditeten hämmat min ställning i den sociala  hierarkin! (Förresten nu ljög jag, tack David som bjöd mig att festa i Nysätra Socken, det är bara lite långt bort)

Karln ska på turne, så det måste jag skryta om. Kolla in
www.nseriesasianation.com

                                                                                                 image84

kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar lördag!

2007-12-29 @ 06:46:05
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: petra

jag vill oxa va leeeedig!!!!
kram

2007-12-29 @ 07:48:40

kommentera mera:

och jag heter:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

jag ville bara:

Trackback
RSS 2.0